Zes dagen- Dani Atkins

22-01-2024

Roman

Stel dat Finn zich bedacht had? Stel dat hij had besloten dat hij toch niet met me wilde trouwen?

Gemma en Finn zijn smoorverliefd. Het komt dan ook als een donderslag bij heldere hemel als Finn niet opdaagt op hun trouwdag.

Iedereen is er van overtuigd dat Finn ervandoor is en Gemma gedumpt voor het altaar achter gelaten heeft. Maar Gemma weigert alle aannames te geloven en gaat zelf op onderzoek uit.

Maar hoe langer en meer Gemma zoekt, hoe meer aanwijzingen richting het plotse vertrek van Finn wijzen. Maar waar is Finn? En wil hij wel gevonden worden?

Finn had letterlijk alles meegenomen en maar één ding achtergelaten. Mij.

Dani Atkins neemt je op beeldende wijze mee in het verhaal van Gemma en Finn. Hoe ze elkaar leerden kennen, naar elkaar toegroeiden, verliefd werden…Maar ook hoe Finn Gemma genadeloos aan het altaar liet staan.

Al snel werd mijn nieuwsgierigheid gewekt, waar is Finn? Deze nieuwsgierigheid bleef het ganse verhaal hangen, spanning werd opgebouwd en vastgehouden. Het hoofdpersonage Gemma vulde zonder enige moeite het ganse verhaal. Dapper en moedig als ze is, is ze een erg makkelijk personage om van te houden.

Zes dagen is een echte pageturner, eens begonnen kon ik hem niet meer wegleggen, en dat deed ik dan ook niet.

Zes dagen is een meeslepend verhaal over liefde, vertrouwen en hoop. Over het vasthouden van dat waarin je gelooft.

Specificaties

Uitgever: Uitgeverij De Fontein

Prijs: Paperback €20,99 E-book €9,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 28 november 2023

Aantal pagina's: 336

ISBN: 9789026166136

Met dank aan Uitgeverij De Fontein voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.