Window Shopping- Tessa Bailey

04-12-2023

Romcom

Ik ben niet wat je noemt benaderbaar. Sterker nog, ik spreek vloeiend 'Sodemieter op'.

Stella's droom om ooit de etalages van drukbezochte warenhuizen te mogen ontwerpen werd jaren geleden de kop ingedrukt toen ze in de gevangenis belandde. Echter, wanneer ze met afgrijzen de meest vreemde kerstetalage van New York staat te bekijken wordt ze aangesproken door een dolenthousiaste knappe man. Nadat Stella ongegeneerd haar mening over de etalage aan de knappe Aiden gegeven heeft, blijkt dat Aiden de algemeen directeur van het warenhuis met de bizarre etalage is. Tegen alle verwachtingen in biedt Aiden Stella een baan als etalagist aan. Stella krijgt één kans om één perfecte kerstetalage te ontwerpen.

Maar lukt het Stella wel om haar gedachten erbij te houden terwijl de vonken tussen haar en Aiden in het rond vliegen?

Window Shopping van Tessa Bailey is allesbehalve het typerende kerstverhaal. Vergeet romantiek en ware liefdesserenades maar verwacht je eerder aan pikante, expliciete paragrafen. De vaak voorkomende grappige situaties vormden een welkome afwisseling naast de spicy momentjes. Toch wist Tessa Bailey mij absoluut te boeien met de rode draad van het verhaal, dat ze op vlotte, duidelijke wijze neerschreef. De onzekerheid van hoofdpersonage Stella en het verlangen naar een tweede kans in haar leven. Maar als de romantische ziel die ik ben, miste ik de typerende kerstachtige liefde.

Maar hé, voor wie houdt van pikante kerstverhalen is dit het boek dat je moet lezen.

Op dit moment moet ik me concentreren op de verbazingwekkende kans die ik heb gekregen. Meer mag ik niet verlangen. Ik mag niet verlangen naar...hem.

Specificaties

Uitgever: LoveBooks

Prijs: Paperback €20,00 E-book €9,99

Publicatiedatum: 26 oktober 2023

Aantal pagina's: 240

ISBN: 9789021486994

Met dank aan Uitgeverij LoveBooks voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.