Vrienden maken- Daphne Deckers

11-09-2023

Een boek voor iedereen

Lev is eenzaam. Hij wil zo graag zijn ervaringen, geheimen en grote vragen delen met iemand. Wanneer hij op een dag Levi ontmoet besluiten ze samen de uitdaging aan te gaan, ze gaan vrienden maken. Maar hoe doe je dat? Ze maken vrienden van zand, van bladeren, van takken en van steen. Maar toch is er geen enkele gemaakte vriend die de warmte geeft die ze zoeken. Samen onderzoeken ze wat een echte vriend is en hoe een vriendschap voelt. En wie weet, ontdekken ze plots een vriendschap waar ze het laatst zouden zoeken.

Fee(9): Ik vond het een mooi boek, het laatste blaadje zeker. Toen ik het boek zag was ik echt blij. Ik vind het boek supergoed. Ik hoop dat er snel een nieuw boek komt. Ik vind dat er ook mooie tekeningen in staan.

Dit is echt een verhaal voor iedereen. Kinderen, volwassen, voorlezen, zelf lezen…Het kan allemaal met dit boek Vrienden maken.

De cover ziet er prachtig uit en geeft je onmiddellijk dat hartverwarmende gevoel dat ook het verhaal bij zich draagt. Diep, zacht en liefdevol. De fantastische illustraties in combinatie met het verhaal geven dit alles zo mooi weer. Vrienden maken is een  prachtig, ontroerend verhaal over de kracht van vriendschap.

Absoluut voor liefhebbers van Grote Panda & Kleine Draak en De jongen, de mol, de vos en het paard.

Specificaties

Uitgever: Fontaine Uitgevers

Prijs: Hardcover €20,99

Publicatiedatum: 5 september 2023

Aantal pagina's: 128

ISBN: 9789464042320

Met dank aan Fontaine Uitgevers voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.