Vergeet me niet- Alyson Derrick

15-01-2024

Roman

Ik mis je. Ik mis jou. De jij die zich mij herinnert. De jij die verliefd op mij is.

Stevie en Nora zijn smoorverliefd. Ze hebben dan ook grootse plannen om hun conservatieve dorpje te ontvluchten zodat ze hun liefde niet langer verborgen moeten houden voor de buitenwereld. Maar als Stevie op een geheim afspraakje met Nora in een ravijn valt, en in het ziekenhuis belandt is er niets meer hetzelfde als voorheen. Stevie herinnert zich niets meer van de voorbije twee jaar, ook haar grote liefde Nora niet, en al zeker hun vluchtplannen niet. Nora's hart is gebroken, maar besluit om haar grote liefde niet zomaar op te geven en doet er alles aan om Stevies herinneringen terug te brengen. Maar kan Nora hun ware liefde ooit herstellen?

Om te weten dat ik een gat in mijn leven had was één ding. Maar om precies te weten wat er ontbrak is iets totaal anders.

Voorheen las ik al veel moois over Vergeet me niet, een goede reden om dit mooie verhaal eindelijk eens te ontdekken. En ook ik ging overstag.

Alyson Derrick weet je als lezer op vlotte en beeldende manier mee te nemen in de tragedie van de twee meisjes. Een tragedie die de auteur heel realistisch laat aanvoelen, en de nodige emoties hiermee verbindt. De onmacht maakte me boos en verdrietig, en de dagboekfragmenten van Nora vonden de weg recht naar mijn hart.

Vergeet me niet is een echte pageturner, bomvol emoties. Een hartverscheurend en aangrijpend verhaal over liefde, hoop, pijn, onzekerheid, vertrouwen, eerlijkheid, veiligheid en acceptatie.

Zolang jij nog herinneringen aan me hebt, mogen alle anderen me vergeten.

Specificaties

Uitgever: Best of YA

Prijs: Paperback €22,99 E-book €12,99

Publicatiedatum: 27 juni 2023

Aantal pagina's: 304

ISBN: 9789000389490

Met dank aan Uitgeverij Best of YA voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.