Ik zie je bij het meer- Carley Fortune

04-01-2024

Roman

Mijn moeder is er niet meer.
En ik ben hier.
Weer terug in het resort. De laatste plek waar ik had willen belanden.

Na het plotse overlijden van haar moeder keert Fern met een bang hartje terug naar haar oude thuis, het Brookbanks Resort. Een plaats waar ze nooit voorgoed naar wilde terugkeren, maar wel een plaats die haar moeder haar naliet. Het gaat niet zo best met het resort, en twijfels besluipen Fern. Kan ze het levenswerk van haar moeder verkopen om terug te keren naar haar eigen leven?

Als er plots een nieuwe gast opduikt die door Ferns moeder ingeschakeld werd om het resort erbovenop te helpen, slaat Ferns hart een slag over. Deze man kent ze. Met deze man deelt ze een verleden. Deze man brak haar hart. Will.

Zal het Fern lukken om het resort samen met Will terug op zijn pootjes te krijgen of kiest ze de gemakkelijke weg en verkoopt ze Brookbanks Resort?

Carley Fortune nam me mee naar een prachtige plaats, het Muskoka meer in Canada. Een omgeving die Carley Fortune gedetailleerd weet te omschrijven, tot je je werkelijk thuis voelt.

Ze neemt je mee in zowel het heden als het verleden van Fern. Beide tijdslijnen sluiten mooi bij elkaar aan en geven een duidelijk beeld van Ferns leven, gedachten en gevoelens.

Op vlotte, beeldende wijze bleef ik het ganse verhaal geboeid. Ik was nieuwsgierig naar meer en werd meermaals verrast.

Ik zie je bij het meer is een liefdevol en hartverwarmend verhaal over verlies, dromen, geloven, durven, jezelf zijn, vertrouwen, twijfels en bovenal hoe ware liefde het waard is om voor te vechten.

Specificaties

Uitgever: Van Goor

Prijs: Paperback €20,99 E-book €12,99

Publicatiedatum: 16 mei 2023

Aantal pagina's: 336

ISBN: 9789000388295

Met dank aan Uitgeverij Van Goor voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.