I kissed Shara Wheeler- Casey McQuiston

23-10-2023

Roman

Ze is gekust en gedumpt door Shara Wheeler. En ze is niet eens de enige.

Twee dagen nadat Chloe gekust werd door haar gedegen high school rivaal Shara Wheeler, verdwijnt deze laatste plots op Prom night. Maar wat blijkt, Chloe is niet de enige die plotsklaps gekust werd door Shara en ook haar verdwijning is allesbehalve toevallig. Een klein cryptisch briefje is het startschot van een zoektocht tegen de tijd naar Shara. Zullen ze haar tijdig weten te vinden voordat de strijd om de afscheidsrede losbarst?

Door het vrolijke roze boekblok en de ludieke cover van I kissed Shara Wheeler werden bepaalde verwachtingen gecreëerd. Verwachtingen die jammer genoeg niet ingelost werden.

Met veel zin begon ik aan het verhaal, maar al snel waren er enkele dingen die me stoorden. Chloe Green, het hoofdpersonage, is allesbehalve een aardig persoon. Vol van zichzelf en neerkijkend naar anderen. Naast het ergerlijke hoofdpersonage, verliep het verhaal naar mijn gevoel te rustig verder. Wanneer er dan toch een gebeurtenis plaatsvond, werd deze niet afgewerkt maar bleven er steeds losse eindjes hangen. Deze minpuntjes zorgden ervoor dat het voor mij een chaotisch, onsamenhangend geheel werd. Naast de toffe cover heb ik dan ook jammer genoeg niet echt van I kissed Shara Wheeler genoten.

Specificaties

Uitgever: Zomer & Keuning

Prijs: Paperback €19,99 E-book €9,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 7 juni 2023

Aantal pagina's: 384

ISBN: 9789020551983

Met dank aan Uitgeverij Zomer & Keuning voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.