Het zonnetje in huis- Jill Mansell

12-07-2023

Feelgood

Lou is haar baan kwijt. En haar appartementje. Maar gelukkig is daar de bejaarde Edgar Allsop, haar reddende engel. Welja, engel. Hij is nogal een grompot. Maar hij heeft wel de oplossing voor Lou's problemen. Hij biedt haar een baan als zorghulp aan met kost en inwoon. Wat begint als een noodoplossing voor Lou, mondt uit in een ongewone vriendschap tussen haar en Edgar. Een vriendschap die voor de meeste bewoners van Foxwell onbegrijpelijk is. Alleen Remy kan verder kijken dan de gemene uitspraken van Edgar en scoort zo de nodige puntjes bij Lou. Maar Lou heeft een geheim. Een geheim van haar en Edgar. Kan ze het verzwijgen voor Remy, die haar hart telkens weer op hol weet te brengen?

Het zonnetje is huis was mijn allereerste Jill Mansell. Nu mijn vuurdoop voorbij is, heb ik wel zin in meer! En gekeken naar haar uitgebrachte titels heb ik nog heel wat Jill Mansell in te halen.

Het zonnetje in huis wordt verteld vanuit afwisselende perspectieven van Lou en Edgar, echter zijn er nog heel wat andere personages in het verhaal om te leren kennen. Al na enkele pagina's had het verhaal me al helemaal mee. Jill Mansells vlotte, aangename schrijfstijl zorgt voor een grappig en hartverwarmend boek. Jill Mansell de queen van feelgood? Ik snap het helemaal. Want van Het zonnetje in huis kan je alleen maar gelukkig worden. En dan heb ik nog gezwegen over deze prachtige, vrolijke limited edition.

Mijn eerste Jill Mansell, maar zeker niet mijn laatste. Heerlijk genoten. Een echte aanrader voor liefhebbers van Een man die Ove heet.

Specificaties

Uitgever: Luitingh- Sijthoff

Prijs: Paperback €22,99 E-book €13,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 9 mei 2023

Aantal pagina's: 384

ISBN: 9789021034690

Met dank aan Uitgeverij Luitingh- Sijthoff voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.