Het wonderbaarlijke wolparadijs - Manuela Inusa

14-08-2022

Valerie Lane 4

Roman

Welkom terug in Valerie Lane, het fijnste winkelstraatje van Oxford, deze keer gehuld in een dun, glinsterend sneeuwlaagje. In dit vierde deel leren we Susan beter kennen. Susan runt Het wonderbaarlijke wolparadijs in Valerie Lane, samen met het gezelschap van haar cockerspaniël Terry. Susan en Terry wonen met z'n tweetjes in het appartement boven de winkel. Een geliefde heeft Susan niet, zelfs in de verste verte niet. Door een tragische gebeurtenis in haar verleden heeft ze de liefde afgezworen, een geheim dat ze in haar eentje met zich meedraagt. Tot dat vlak voor de kerstperiode een vriendelijke jonge vrouw haar hulp komt aanbieden in de winkel en Susans zorgvuldig opgetrokken muurtje stilletjes aan begint af te brokkelen...

Toen ik het vierde deel van Valerie Lane uitpakte en de cover ontdekte was ik onmiddellijk enthousiast, de cover ademt Kerst. Ik ben werkelijk gek van de kerstperiode, dus dit was een zaligheid, zeker met de hittegolf die op dat moment het land teisterde. Ook zijn er weer leuke extraatjes te vinden in het boek; een handleiding om pompons te maken en allerlei leuke receptjes om helemaal in de kerststemming te komen. Ik begon laat in de avond in Het wonderbaarlijke wolparadijs en sloeg om wat na middernacht de laatste pagina om. Wat een fijn verhaal schreef Manuele Inusa weer! Vlot, verassend en liefdevol. Wederom een hartverwarmend verhaal over de kracht van vriendschap, passie en liefde.

Na deel drie vorige keer tot mijn favoriet gebombardeerd te hebben, gaat nu toch deel vier met de hoofdprijs lopen. Doet deel vijf dit najaar nog beter?


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €16,99 E-book €9,99

Publicatiedatum: 16 augustus 2022

Aantal pagina's: 304

ISBN: 9789022595152

Met dank aan Uitgeverij Boekerij voor het recensie- exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.