Het kleine straatje met het grote hart- Manuela Inusa

31-01-2023

Roman

Zesde deel in de Valerie Lane- reeks

Drie jaar na het laatste verhaal neemt Manuela Inusa ons terug mee naar Valerie Lane. Ondanks er veel veranderd is in het knusse straatje, zijn de vrouwen nog steeds een hechte vriendengroep. Toch zijn er enkele geheimen waar niemand iets vanaf weet...Wanneer er iets onverwachts gebeurt, komen alle vrouwen van Valerie Lane terug samen en slaan de handen in elkaar.


Welkom terug in het zesde deel van Valerie Lane!

Waar ik bij (de meeste) vorige delen steeds enthousiast bleef, heb ik dit bij dit zesde deel een heel stuk minder. Wie de reeks volledig gelezen heeft, kan jammer genoeg al heel wat afleiden van de achterflaptekst. Daarnaast miste ik voldoende nieuwe verhaallijnen in dit laatste deel, er werd enorm veel herhaald uit voorgaande delen, waardoor ik af en toe zelfs verveeld was. Alle personages komen beurtelings aan bod, maar ook hier bleef ik op mijn honger zitten. Ondanks de negatieve puntjes, bleef de warmte en het gevoel van vriendschap behouden. Het blijft nu eenmaal het kleinste en hartelijkste straatje van Oxford.


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €16,99 E-book €9,99

Publicatiedatum: 10 januari 2023

Aantal pagina's: 272

ISBN: 9789022595176

Met dank aan Uitgeverij Boekerij voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.