Geheimen op Foxglove Farm- Christie Barlow

21-12-2022

Feelgood

Deel twee in de Love Heart Lane- serie

Drew en Isla lijken het goed voor elkaar te hebben. Ze zijn gelukkig getrouwd, hebben twee prachtige zoontjes, een goed draaiende boerderij en kunnen elke dag genieten van de schoonheid van Schotland. Toch lijkt er de laatste tijd iets veranderd te zijn. Drew is steeds humeuriger en verwijt Isla de kleinste dingen. Hij gaat achter Isla's rug om op zoek naar een baantje voor haar en wil niet dat ze nog gaat koffiedrinken met haar vriendinnen. Zo kent Isla Drew niet. Na een tragisch voorval komt alles in een stroomversnelling terecht en komen de goed verborgen geheimen van Drew bovendrijven. Zal hun huwelijk sterk genoeg zijn om deze crisis de baas te kunnen? En kunnen ze rekenen op hun hechte dorpsgemeenschap om hun hierbij te helpen?

Geheimen op Foxglove Farm, het tweede deel van de Love Heart Lane- serie, wat heb ik hier naar uitgekeken!

We leerden de hoofdpersonages, Isla en Drew al eerder kennen in het eerste deel van de serie. Toen als een dolgelukkig jong koppel, nu als een koppel in crisis. Maar ondanks die crisis maakte Christie Barlow er weer een vrolijk, vlot verhaal van. Een langzame opbouw, met naar het einde toe een (licht voorspelbare) wending. Wederom bleef het verhaal mij boeien en nam Barlows beeldende schrijfstijl me mee naar Heartcross, waar ik kon genieten van een rasechte feelgood met het nodige drama. Dat er ook nog eens alpaca's in het verhaal voorkomen, is alleen maar een groot, schattig pluspunt!

Ik kan niet wachten op het derde deel van de serie dat in maart uitkomt, zo benieuwd!


Specificaties

Uitgever: Luitingh- Sijthoff

Prijs: Paperback €19,99 E-book €9,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 19 oktober 2022

Aantal pagina's: 304

ISBN: 9789024599486

Met dank aan Uitgeverij Luitingh- Sijthoff voor het recensie-exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.