Erotische verhalen voor vrouwen- Archimysticus

29-04-2024

Erotiek

Verhalenbundel

Een vloedgolf van lust en genot spoelde door de feestende massa. Iedereen leek nu met iedereen te willen praten, intiem te willen kennis maken, te willen vrijen.

Erotische verhalen voor vrouwen neemt je mee in verscheidene erotisch getinte kortverhalen. Een erotisch studentenfeestje op een woonboot, een kunstenaar die een zachtaardige vorm van bondage op zijn klanten toepast, twee vriendinnen die oudere mannen verleiden tot een nummertje,… Elk verhaal telt ongeveer een 30 pagina's en heeft een best lange verhalende opbouw naar de eigenlijke erotiek toe.

Wanneer de erotische scènes dan aan de beurt waren, werd er tussendoor onrelevante informatie gedeeld over de personages. Ik vind het fijner dat er dan gewoonweg volop op de erotiek wordt ingezet, en niet rond de pot wordt gedraaid. Uiteraard is dit voor iedereen anders 😉

Ondanks het verhaal op Hebban gecategoriseerd is als feelgood, vind ik literatuur beter passen. Erotische verhalen voor vrouwen leest niet bepaald erg vlot. Dit heeft voor mij deels te maken met het lettertype dat gebruikt werd.

Ik trede met deze erotische verhalenbundel een stukje uit mijn comfortzone en was gemotiveerd om het te proberen. Toch is het niet erg mijn ding. Maar ik ben ervan overtuigd dat andere vrouwen, er zeker hun gading in zullen vinden.

Misschien is dat wel het meest verzwegen geheim tussen moeder en dochter: we hebben allebei de geilheid des boters, maar laten we het er maar niet over hebben.

Specificaties

Uitgever: Lulu

Prijs: Paperback €15,00 E-book €8,00

Publicatiedatum: maart 2024

Aantal pagina's: 246

ISBN: 9781446122150

Met dank aan Archimysticus voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.