Drie dates - Beth O'Leary

07-11-2022

Roman

Valentijnsdag, drie dates, één afwezige. De man waarop ze wachten, Joseph Carter.

Siobhan, een overwerkte lifecoach, zit op Valentijnsochtend te wachten op haar date Joseph. Eerder doken ze al vaak met elkaar in bed, maar deze date is anders. Zou er toch iets opbloeien tussen haar en Joseph? Maar wanneer Joseph niet komt opdagen, kan Siobhan zich wel voor de kop slaan. Ze is duidelijk geen relatiemateriaal.

Miranda, een boomchirurg, heeft op Valentijnsdag een lunchdate met Carter. Na enkele maanden gedate te hebben kan ze nog steeds geen hoogte krijgen van haar vriendje. Ze hoopt met dit afspraakje enkele onderliggende geheimen van Carter te ontfutselen. Maar waar is hij? Waarom komt hij niet opdagen?

Jane houdt van haar werk in de tweedehandswinkel. Een job die haar beschermd tegen datgene waar  ze voor op de vlucht is. Rust vind ze bij Joseph Carter. Hij is dan ook de ideale kandidaat om haar nepdate te zijn op een verlovingsfeest op Valentijnsdag. Maar wanneer hij haar laat zitten, lijkt haar vertrouwen voor Joseph Carter te verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Joseph Carter lijkt de ideale droomprins, maar wat ben je met een vriendje die niet komt opdagen...

Voor het eerst las ik een boek van Beth O'Leary. Ik had zin in iets luchtigs en vlot en Drie Dates leek mij daar ideaal voor.

Drie dates leest erg vlot, maar kon mij niet voor de volle 100% boeien. Joseph Carter houdt bijna het gehele verhaal de spanning erin. De aanloop naar het plot duurt erg lang, waardoor ik verhaal soms best verwarrend vond. Ik verlangde zo naar de uiteindelijk ontknoping (die ik overigens totaal niet zag aankomen) dat de rest van het verhaal wat verloren ging. Eens de ontknoping voorbij, werd het boek voor mij veel vrijer en fijner om te lezen.

Drie dates was niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar heeft mij toch maar fijn kunnen verrassen met een leuk plot!


Specificaties

Uitgever: De Fontein

Prijs: Paperback €20,00 E-book €9,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 27 september 2022

Aantal pagina's: 320

ISBN: 9789026162107

Met dank aan Uitgeverij De Fontein voor het recensie-exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.