Een lichte fluistering - Anne Griffin

24-06-2022

Roman

Jeanie Masterson groeide op in het familiebedrijf, een begrafenisonderneming in een klein Iers dorpje. Van kinds af aan voelde ze zich al helemaal thuis tussen de doden, en wist toen al dat ze ooit de begrafenisonderneming zelf wilde verder zetten. Maar wanneer het dan ook werkelijk zo ver komt, en haar ouders op pensioen gaan, begint ze te twijfelen aan alles. Is dit het leven dat ik voor ogen had? Wil ik verder met Niall, mijn voorbestemde liefde? Ze panikeert en lijkt iedereen van zich af te duwen, tot er hulp komt uit onverwachte hoek...

Het verhaal wordt afwisselend verteld in het heden en verleden van Jeanie. Anne Griffin weet je geboeid te houden met haar poëtische schrijfstijl en weet juist dat plekje in je hart te vinden om je te ontroeren. Ik heb doorheen het verhaal geregeld een traantje gelaten en toen het boek uit was, kon ik het niet loslaten. Een verhaal dat nog lang in mijn hoofd gaat zitten, en dat je doet nadenken over de belangrijke dingen des levens.


Specificaties

Uitgever: HarperCollins

Prijs: Paperback €21,99 E-book €13,99

Publicatiedatum: 16 maart 2022

Aantal pagina's: 352

ISBN: 9789402709452

Met dank aan Uitgeverij HarperCollins voor het recensie- exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.