Ren, Rose, ren - Dolly Parton & James Patterson

10-06-2022
Roman

AnnieLee vlucht naar Nashville, het hart van de countrymuziek. Wanhopig om te ontkomen aan haar verleden klemt ze zich vast aan haar droom, een beroemde countryzangeres worden. Wanneer AnnieLee de kans krijgt om in een klein cafeetje een optreden te geven wordt ze al snel opgemerkt door Ethan, een werknemer van de nummer één countryzangeres Ruthanna Ryder. Ruthanna ontfermt zich als een echte moederfiguur over AnnieLee en helpt haar de eerste stappen te zetten in haar zangcarrière. Maar wanneer AnnieLees verleden haar inhaalt, wordt het tijd om open kaart te spelen met haar nieuw verworven familie, maar lukt het haar om haar hart open te stellen?

Wat een leuk debuut schreef Dolly Parton! Na het eerste hoofdstuk van het boek ben je al getriggert naar de rest van het verhaal. Vlotjes vloog ik door de hoofdstukken heen, benieuwd naar het verleden van AnnieLee. Echter, wordt je heel lang in spanning gehouden. De opbouw naar het geheim van AnnieLee toe zorgt voor de nodige spanning en afgebeten nagels. Doch had ik het plot nooit kunnen raden! Dolly Parton zorgde samen met James Patterson voor een mooi verhaal dat je gelooft en deed mij vaak denken aan de film 'A star is born', die ik overigens prachtig vond!

AnnieLee is een personage waar je alleen maar van kan houden, in een verhaal waar je alleen maar van kan genieten.


Deze paragraaf wilde ik graag met jullie delen

Een roadie gaf haar een flesje water. 'Hoe voel je je?' vroeg hij. Dankbaar nam AnnieLee een paar flinke slokken en zei: 'Wow, alsof ik heb gevlogen. En nog steeds met mijn hoofd in de wolken zit.' Hij lachte. 'Denk je dat je het nog een keer gaat doen?' AnnieLee keek hem in de ogen en zei serieus: 'Schat, dit is nog maar het begin.'


Specificaties

Uitgever: Nieuw Amsterdam

Prijs: Paperback €22,99 E-book €12,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 7 maart 2022

Aantal pagina's: 368

ISBN: 9789046829592

Met dank aan Uitgeverij Nieuw Amsterdam voor het recensie- exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.