Het koninkrijk der bruggen - Danielle L. Jensen

25-05-2022

Koninkrijkserie #1

Young adult

Fantasy

Lara werd opgevoed met maar één doel voor ogen, Het koninkrijk der bruggen verwoesten en de macht krijgen over de geheimzinnige brug. Wanneer Lara zich opoffert om met haar vijand te trouwen om zo te infiltreren in Het koninkrijk der bruggen, kan ze onmogelijk voorspellen hoe haar leven als kersverse echtgenote van Aren eruit gaat zien. Maar wanneer Lara zich steeds meer thuis begint te voelen in de paradijselijke omgeving en de kracht van de samenhorigheid van de bevolking ontdekt, slaat de twijfel toe. Als dan ook Aren nog een plaatsje in haar hart lijkt te veroveren, weet ze niet meer wie ze werkelijk is en voor wie ze wil vechten. Zal ze haar eigen volk verraden of vernietigd ze het koninkrijk van haar echtgenoot?

Het koninkrijk der bruggen heeft mij aangenaam verrast. Van in het begin had het verhaal mij al helemaal mee en had ik moeite om te stoppen met lezen. Ook al is het dan een stevig exemplaar, hij was heel snel uit. Wat jammer, want jawel, hij eindigt met een enorme cliffhanger. Mijn fantasie werd enorm geprikkeld door Het koninkrijk der bruggen en ik had heel erg het gevoel tijdens het lezen dat ik in één of andere steengoede film zat. Door de landkaart in de flap en de mooie illustraties binnenin het boek, kan je met je verbeelding alle kanten uit. Ik heb ZO genoten van dit verhaal, en kan echt niet wachten op deel twee!


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Hardcover €22,99 E-book €12,99

Publicatiedatum: 22 april 2022

Aantal pagina's: 448

ISBN: 9789022595220