De theewinkel vol geluk - Manuela Inusa

10-05-2022

Valerie Lane deel 1

Roman

Feelgood

Laurie is de trotse eigenaar van haar theewinkeltje in Valerie Lane. Haar zaak is haar grote trots en ze doet er dan ook alles aan om haar eigenheid en passie te laten doorschemeren in haar winkeltje, en dat werkt. Klanten komen graag langs voor een kopje thee en een fijne babbel. Maar elke dinsdag staat Lauries hart op scherp, want dan komt Barry, haar theeleverancier langs met de levering. Hoe kan ze zichzelf ooit zover krijgen om hem te durven uitvragen voor een date? Gelukkig kan ze rekenen op haar vier vriendinnen uit Valerie Lane!

Ik had al zoveel goeds gehoord over de Valerie Lane serie dat ik er zelf toch ook hoognodig eens aan moest beginnen. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Wat een hartverwarmende roman schreef Manuele Inusa. Je vliegt door het verhaal heen, maar niet zonder de nodige glimlach. De vriendschap tussen de vijf dames is vrijwel onbreekbaar en zorgt voor een band die de sterkste stormen doorstaat. Wat fijn dat ik daarvan mocht meegenieten!


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €16,99 E-book €9,99

Publicatiedatum: september 2021

Aantal pagina's: 272

ISBN: 9789022593394