Vertrouwen of verliezen - Wendy Brokers

10-05-2022

Roman

Feelgood

Nog nooit eerder las ik een boek van Wendy Brokers, maar beter laat dan nooit? Toch?

Noortje is een 28-jarige jonge vrouw die best wel af en toe eenzaam is. Ze is al een tijdje single. Mannen lijken niet aan haar besteed. Ze slaagt erin om telkens weer de verkeerde exemplaren eruit te pikken waardoor haar vertrouwen in het andere geslacht gekelderd is tot onder het vriespunt. Tot dat Mats opduikt. Mats is de neef van haar lieve onderbuurvrouw en is nieuw in de stad. Noortje besluit om hem op sleeptouw te nemen doorheen zijn nieuwe woonplaats, tot er wel een heel erg gênant ongeluk gebeurd en Noortje op de spoedafdeling beland. Mats wijkt echter geen moment van haar zijde en toont zich een ware gentleman. Maar wanneer Mats de dag erna plotseling wegvlucht blijft Noortje achter met het gekende gevoel van een gebroken hart. De keuze is echter aan haar, zal ze hem vertrouwen of verliezen?

Wat heb ik gelachen met dit boek! Ik hou van de heerlijke droge humor die losjes doorheen het verhaal verweven is. Net doordat het boek zo luchtig geschreven is, ben je er ook heel erg snel doorheen. Het is een ideaal verhaal om lekker te ontspannen en te genieten met je verstand op nul. Heb je meer zin in een verhaal met diepgang, dan blijf je met Vertrouwen of verliezen wel op je honger zitten. Het ganse verhaal bleef voor mij redelijk aan de oppervlakte en wist mijn emoties niet te vangen. De twist die naar het einde toe in het verhaal voorkomt, wist mij wel te bekoren. Het zorgde voor dat welkome extraatje dat ik nog nodig had in dit boek.

Vertrouwen of verliezen is een ideaal boek voor als je houdt van luchtige verhalen en je even wil wentelen in heerlijk genieten.


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €17,99 E-book €11,99

Publicatiedatum: 23 maart 2022

Aantal pagina's: 320

ISBN: 9789022589984

Met dank aan Uitgeverij Boekerij voor het bezorgen van een recensie- exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.