De Zoete Zusjes Moppenboek

06-06-2023

Moppenboek

Met tekeningen van Iris Boter

Lachen, gieren, brullen? Met dit moppenboek van De Zoete Zusjes kan je er niet onderuit! Mopjes, raadsel en kei toffe tekeningen. Plezier gegarandeerd voor jong en oud!

Riv (7): Ik vond het Zoete Zusjes moppen boek leuk en grappig. Ik vond het leuk omdat het zijn allemaal leuke mopjes en ik vond het grappig omdat de mopjes heel grappig waren. Sommige mopjes kende ik al, maar er waren er ook heel veel die ik nog niet kende. Het mopje van het raket vond ik het allergrappigste. Hopelijk komt er nog een nieuw boekje, zodat ik al mijn vriendjes nog meer moppen kan vertellen.

Wat is het lievelingsijsje van een astronaut?
Een raket!

Specificaties

Uitgever: Kosmos

Prijs: Paperback €10,99 E-book €7,99 Luisterboek €7,99

Publicatiedatum: 16 februari 2023

Aantal pagina's: 144

ISBN: 9789043926430

Met dank aan Uitgeverij Kosmos voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.