De ziel van de duivel- Adrian Stone

03-07-2023

Fantasy

De Duivel Trilogie #3

Nadat de oudste koningszoon werd vermoord, is de jacht geopend op de moordenaar. De uitgelezen kandidaat voor deze zoektocht is uiteraard Marak Viervinger. Maar wat wanneer ook het heilige Furkawoud veroverd wordt en grote delen van Carolia overgeleverd zijn aan Valdis die alle macht heeft over de Cataristen. Zal er eindelijk een einde komen aan deze decennialange strijd? En wie overleefd deze bloedige oorlog?

Dit derde deel van De Duiveltrilogie is voor mij het meest verrassende en spannendste deel. Alles dat ontbrak ik de vorige twee delen, vind ik wel terug in De ziel van de duivel. De gebeurtenissen volgen elkaar razendsnel op, het ganse boek is nagelbijtend spannend en het verhaal leest vlot weg. De strijd die me soms wel wat bloederig en sadistisch werd, zorgde voor een knallend einde van deze Duivel Trilogie.

Specificaties

Uitgever: Luitingh- Sijthoff

Prijs: Hardcover €31,24

Publicatiedatum: 27 maart 2023

Aantal pagina's: #3-275p. #1,2,3- 880p.

ISBN: 9789021036649

Met dank aan Uitgeverij Luitingh- Sijthoff voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.