De zevende zus- Lucinda Riley

28-07-2023

Roman

De Zeven Zussen #7

Als de advocaat van Pa Salt, George Hoffman, aanwijzingen heeft gevonden om de lang verloren zevende zus op te sporen, gaan de andere zussen meteen op onderzoek uit. Met behulp van de twee aanwijzingen –een tekening van een bijzondere ring en een adres in Nieuw-Zeeland- begint een heuse zoektocht over tal van continenten. Elke zus draagt zijn steentje bij, maar het lijkt wel of de vrouw die de ring draagt niet gevonden wil worden. Elke keer de zussen vlakbij zijn, slaagt ze erin de dans te ontspringen. Ondertussen komt de gedenkceremonie van Pa Salt steeds dichterbij. Zullen de zussen erin slagen om hun zevende zus tijdig te vinden en te verwelkomen in hun leven?

Het zevende deel van De zeven zussen serie was minder voor de hand liggend als voorgaande delen. Dit keer gaat het immers over een zus die nog niet gekend is, zelfs niet gevonden is. Ondanks het verhaal nog vlotter las dan de andere delen, kon de verhaallijn zelf mij minder boeien. Het werd naar mijn gevoel geregeld langdradig en telkens moest ik me er weer wat verder doorheen worstelen. Anderzijds sluit De zevende zus af met een stevige cliffhanger, wat mij de hype rond het laatste boek van de reeks, Atlas, beter laat begrijpen. Uiteraard ligt deze ook al klaar om gelezen te worden. Met andere woorden, De zevende zus was misschien niet helemaal mijn ding, maar Lucinda Riley is toch duidelijk in haar opzet geslaagd.

Specificaties

Uitgever: XanderUitgevers

Prijs: Paperback €24,99 E-book €11,99 Luisterboek €18,99 Luxe-editie €29,99 Tweedehandsgelukje €4,50

Publicatiedatum: 29 april 2021

Aantal pagina's: 704

ISBN: 9789401614283