De zeven zussen- Lucinda Riley

31-01-2023

Roman

Deel één van De zeven zussen reeks

Wanneer Pa Salt overlijdt, komen alle zussen samen in hun ouderlijk huis Atlantis, een luxueus landhuis aan het meer van Genève. De zussen werden als baby door Pa Salt geadopteerd en krijgen na zijn overlijden allemaal een brief met een verwijzing naar hun afkomst.

Maia, de oudste zus gaat als eerste op zoek naar haar verleden. Het brengt haar naar Rio de Janeiro, waar het verhaal van haar overgrootmoeder de sleutel is tot Maia's verleden.

Onder het motto beter laat dan nooit, ben ik eindelijk gestart met De zeven zussen. De hype hieromtrent heeft de lat heel erg hoog gelegd en ik verwachte dan ook een vijfsterren verhaal. Mijn nieuwsgierigheid is enorm.

Het verhaal in het heden wordt verteld vanuit het oogpunt van Maia, de oudste zus. Wanneer het over het verleden gaat, zien we dit vanuit het oogpunt van Izabela. Persoonlijk had deze laatste mijn voorkeur. Het verhaal van Izabela gaat veel dieper dan dat van Maia.

Ondanks het verhaal meeslepend en ontroerend is, was het ook enigszins voorspelbaar. De beeldende, aangename schrijfstijl van Lucinda Riley maakt dit wel voor een groot deel goed. Ik kan de hype deels begrijpen, al ontgaat De zeven zussen gekte mij toch wel een beetje. Toch genoten en heel benieuwd naar wat de tweede zus voor ons in petto heeft!


Specificaties

Uitgever: Xander

Prijs: Paperback €12,99 Hardcover €24,99 E-book €9,99 Luisterboek €14,99 Tweedehandsgelukje €4,50

Publicatiedatum: 15 juni 2018

Aantal pagina's: 576

ISBN: 9789401609371