De charmante cadeauwinkel - Manuela Inusa

21-10-2022

Roman

Deel vijf in de Valerie Lane serie

Orchids cadeauwinkel is een echt pareltje in Valerie Lane. De zaken gaan goed en klanten houden van Orchids eigenzinnige aanpak en eeuwige glimlach. Maar achter die glimlach schuilen er veel vragen. Wat met Patrick? Haar grote liefde die na vier jaar verkering nog steeds vol geheimen zit. En wat met de bruisende Tobin? Een man die in een vingerknip haar hart voor zich kan winnen...

Joehoe! Weer een Valerie Lane! Elke keer weer kijk ik zo uit naar een nieuw deel in de serie. In dit deel was ik heel erg benieuwd hoe de verliefdheid tussen Orchid en Tobin zich zou ontwikkelen en natuurlijk kreeg ik daar een antwoord op. De schrijfstijl van Manuela Inusa blijft leuk en luchtig, waardoor de verhalen telkens weer lezen als een trein. Wat mij wel af en toe begon te storen zijn de steeds wederkerende herhalingen over de andere delen van Valerie Lane. Storend voor mij, maar natuurlijk wel heel erg handig als je de reeks niet in volgorde leest.

De charmante cadeauwinkel had natuurlijk een zware taak om de andere delen te overtreffen, en dit is jammer genoeg ook niet gelukt. Voor mij is deel vijf het minste deel in de reeks, het paste gewoonweg  minder in het plaatje van Valerie Lane. Maar daardoor kijk ik zeker niet minder uit naar het laatste deel!


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €16,99 E-book €9,99

Publicatiedatum: 4 oktober 2022

Aantal pagina's: 288

ISBN: 9789022595169

Met dank aan Uitgeverij Boekerij voor het recensie-exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.