De blauweregen vol liefde- Holly Martin

11-12-2023

Feelgood

Wishing Wood #2

De jonge Meadow had slechts twee dromen gehad: om modeontwerpster te worden en om ooit te trouwen met Bear Brookfield.

Nu Meadow net gescheiden is van Heath, is ze vrij om te doen wat ze wil. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Toch weet Bear haar uit te dagen om mee te doen aan een dating challenge. Maar wat Bear en Meadow niet van elkaar weten, is dat ze al jarenlang verliefd zijn op elkaar en het verleden gebaseerd is allerlei misverstanden. Zullen de bijzondere dates de liefde van Meadow en Bear eindelijk aan het licht brengen?

Welkom terug in Wishing Wood! Ik voel mij al helemaal thuis in het sprookjesachtige boomhuttenresort en het is dan ook heerlijk om verder te lezen over hoe het met iedereen gaat.

Want de personages van Wishing Wood, daar ben ik echt gek op. Ieder op zijn beurt is liefdevol, warm en puur. Samen zorgen zij voor de kracht in het verhaal.

De blauweregen vol liefde is perfect los te lezen van de andere delen, toch geef ik er de voorkeur aan om ze toch in volgorde te lezen. Dat geeft net dat tikkeltje meer achtergrond en gevoel.

Heerlijk leesvoer is deze reeks. Vlot, beeldend, maar vooral boordevol romantiek en liefde. Echte feelgood met een warm hart.

Specificaties

Uitgever: Zomer & Keuning

Prijs: Paperback €16,99 E-book €9,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 16 augustus 2023

Aantal pagina's: 320

ISBN: 9789020551747

Met dank aan Uitgeverij Zomer & Keuning voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.