Carrie Soto is back- Taylor Jenkins Reid

10-05-2023

Roman

California dream #3

'Wanneer ben ik dat kwijtgeraakt? Dat totale genieten na een overwinning? Wanneer is winnen iets geworden wat ik nodig had om te overleven? Iets waar ik niet zozeer van genoot, als wel van in paniek raakte als ik het niet had?'

Carrie Soto is een legendarische tennisster op pensioen. Nadat ze alles won, wat er te winnen viel en alle records brak besloot ze dat het tijd was om te stoppen. Maar wanneer zes jaar na het einde van haar carrière, de jongere Nicki Chan Carrie's record breekt, breekt er ook iets in Carrie. Ze zal koste wat het kost haar record terugpakken en iedereen eraan herinneren wie Carrie Soto is. Zal het haar lukken om haar record terug te winnen?

Carrie Soto is back is het derde deel in een serie, maar ondanks dat is het perfect alleenstaand te lezen. Ik las zelf de eerdere twee delen nog niet, en heb niet gevoel dat ik daardoor het verhaal minder goed kon volgen.

Want dat verhaal, dat is gewoon steengoed. Ik heb absoluut niets met tennis, niets met sport, maar toch slaagt Taylor Jenkins Reid erin om elke tenniswedstrijd in een echte pageturner om te zetten. Je wordt helemaal meegesleept in de spanning van de sport, de pijnlijke verliezen maar ook de euforische overwinningen. Maar ook de onzekerheid waar Carrie met worstelt gaat de auteur niet uit de weg. De drang om de perfecte tennisster te zijn en de angst van Carrie om alleen te eindigen zorgen ook voor dat aangrijpende stukje dat een verhaal nodig heeft.

Carrie Soto is back leest enorm vlot waardoor je door de tennistoernooien heen vliegt. Toch kan Taylor Jenkins Reid de spanning hoog houden, want slaagt Carrie erin om haar record terug te pakken? Aan jou om het te ontdekken!

Specificaties

Uitgever: Ambo|Anthos

Prijs: Paperback €22,99 E-book €13,99 Luisterboek €14,99

Publicatiedatum: 27 februari 2023

Aantal pagina's: 384

ISBN: 9789026861708

Met dank aan Uitgeverij Ambo|Anthos voor het recensie exemplaar. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed.