Bij het licht van de maan - Santa Montefiore

02-11-2022

Roman

Deel één in De tuinen van Devon- serie

Flappy Scott-Booth zwaait al jaren de scepter in het pittoreske dorpje Badley Compton. Door haar prachtige landhuis en rijkdom kan ze genieten van heel wat aanzien in het dorp, en laat het net datgene zijn waar Flappy van geniet. Wanneer de nieuwe inwoners van het dorp, Hedda en Charles hun intrek nemen in hun landhuis, dat groter is dan dat van Flappy, is Flappy behoorlijk jaloers. Flappy haalt alles uit de kast om haar ereplaats in het dorp te verdedigen en duidelijk te maken aan de nieuwkomers. Maar wat wanneer Charles Flappy helemaal overdonderd met zijn charmes?

Sante Montefiore schreef met De tuinen van Devon- serie een komische, romantische serie, waarmee ze afwijkt van haar gebruikelijke romans. Jammer genoeg, kon ze mij helemaal niet bekoren met deze komische roman. Ik kan maar geen akkoord krijgen met het hoofdpersonage Flappy, die arrogant is en uit de hoogte doet. Ik miste diepgang, romantiek,... en zoveel meer fijne dingen die ik gewend ben van Santa Montefiore. Ik hou echt enorm van de romans van Santa Montefiore, maar met deze komische roman (waar ik overigens niet mee gelachen heb) slaat ze de bal toch mis. Op naar een traditionele roman van onze liefste Santa Montefiore.


Specificaties

Uitgever: Boekerij

Prijs: Paperback €20,99 E-book €12,99 Luisterboek €14,99 Pocket €12,50

Publicatiedatum: 3 augustus 2021

Aantal pagina's: 288

ISBN: 9789022592465